My Blogger Logo


SOCIAL MEDIA
යාලුවනේ මට ඔයාලගෙ සහයෝගය ගොඩක් වටිනවා ඒනිසා කමෙන්ට් එකක් දාලම යන්න.වැරදි තියෙනවනම් ඒවත් කියන්න.අලුත් අදහස් තියෙනවනම් ඒවත් ඉදිරිපත් කරන්න.ඔයාල කැමතිනම් පුලුවන්තරම් Facebook එකේ Share කරන්න.(මම මෙම Blog අඩවිය පටන් ගත්තේ ලඟදි මට ඔයාලගෙ සහයොගය අවශ්යයි)

Monday, January 5, 2015

Anonymous Hacker දැන් ඔන භාශාවකින් ඔබ වෙතට

Anonymous Hacker දැන් ඔන භාශාවකින් ඔබ වෙතට

Anonymous Hacker දැන් Google Translate එකට ‍ඡොයින් වෙලානේ........ඈඈඈ....!
මේකයි සීන් එක මම මගෙ සයිට් එක එකෙන් හැම කෙනෙක්ටම ප්‍රයොඡනවත් වෙන්න ඔන නිසා පොඩි වෙනසක්කරා වැඩිය විස්තර කියන්න දෙයක් නෑ.
මේනකන් ඔයාට මගෙ සයිට් එකේ ලිපි කැමති භාශාවකට පරිවරතනය කර බලන්න පුලුවන්.
මම පහලින් රූපපෙලක් දාල තියෙන්නෙ එ‍කෙ විදියට කරන්නකෝ එතකොට වැඩේ ගොඩ.

කමෙන්ට් එකක් දාල යන්න අමතක කරන්න එපා........

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...