My Blogger Logo


SOCIAL MEDIA
යාලුවනේ මට ඔයාලගෙ සහයෝගය ගොඩක් වටිනවා ඒනිසා කමෙන්ට් එකක් දාලම යන්න.වැරදි තියෙනවනම් ඒවත් කියන්න.අලුත් අදහස් තියෙනවනම් ඒවත් ඉදිරිපත් කරන්න.ඔයාල කැමතිනම් පුලුවන්තරම් Facebook එකේ Share කරන්න.(මම මෙම Blog අඩවිය පටන් ගත්තේ ලඟදි මට ඔයාලගෙ සහයොගය අවශ්යයි)

Friday, March 20, 2015

අපිත් Proportional Logo Designer කෙනෙක් ‍වෙමුද?


යාලුවනේ මම අද ඔයාලට මැස්ක බාන්ඩයක් අරගෙන ආව.මම හිතනව මේක ඔයාලට ගොඩක් ප්‍රයෝඡනවත්

වෙයි කියල.මොකද අපේ යාලුවො Facebook දාන්න කවර් පොටෝ එහෙම හදනවනෙ නමුත් සුපරි පහරක්

හදන්න Potoshop,CoreDrow වගේ සුපිරි සො‍ෆ්ට්වෙයා එකක් ගැන පට්ටම ඉගෙන ගන්න ඕන.තව වෙබ්

 ඩිසයිනින් කරන අයටත් මම වගේ Blogger කරන අයටත් නිතරම ඕනවෙයි. මම අද ගෙනාවෙ


පොඩි සොෆ්ට්වෙයා එකක් නමුත් මේකෙ වැඩ ලොකුයි.


වැදගත්:මේක Install කරද්දි නෙට් කනෙක්ෂන් එක ඩිසෙබල් කරල ඉන්න අනිවාර්යෙන්ම.නැත්නම් වැඩේ ඇනනෙව ෂුවර්
මෙක Install කරද්දි මේවගේ එකක් එයි AAA Logo: Enter Your Registration Details කියල Dialog Box එකක්
එයි.ඒකේ Product Registration Key: කියන තැනට .rar File එකේ තියෙන Text File 

ඒකෙ තියෙන Code එක Product Registration Key: කියල තියෙන තැන ටයිප් කරන්න.

අනිත් ඒව පුරවන්න මම කියල දෙන්න ඕන නෑනේ.අන්තිමේට දකුනු පැත්තේ ඒකියන්නෙ බතකන අත 

පැත්තෙ

මම එහෙම කිව්වට වරදවා හිතන්න එපා සමහර අයට වම දකුන මාරුවෙනව ඒකයි(ඡෝක් එකක්

යාලුවනේ)වැඩෙත් අමතක වෙනව තව පොඩ්ඩෙන් අමතක වෙනව මම කලින් කියපු තැන පොඩ් කොටුවක්

තියෙන්නේ එතන Click කරල හරිය දාන්න දැන් Continue කරන්න.දැන් සොෆ්ට් එක ගින්නක් නැතුව 

ඔන‍්වෙයි.
දැන් ඔයා ඔයාගෙ මොළ් ටිකක් ප්‍රයොඡනයට අරගෙන මේකෙන් වැඩකරන්න.එහෙනම් මම කැපුන.

Try එකක් දීලා බලන්නකෝ

යාලුවනටත් කියල දෙන්න.පුලුවන්නම් Facebook එකෙත් Share කරන්න.
Help:/යාලුවනේ මට ඔයාලගෙ සහයෝගය ගොඩක් වටිනවා ඒනිසා කමෙන්ට් එකක් දාලම යන්න.වැරදි තියෙනවනම් ඒවත් කියන්න.අලුත් අදහස් තියෙනවනම් ඒවත් ඉදිරිපත් කරන්න.බැන්නත් කමක් නෑ එහෙම හරි හැදෙන්න එපෑ.මාගේ Blog එකෙහි ඉහලින්ම ඇති CONTACT පිටුවට පිවිස දැනුම් දෙන්න.

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...