My Blogger Logo


SOCIAL MEDIA
යාලුවනේ මට ඔයාලගෙ සහයෝගය ගොඩක් වටිනවා ඒනිසා කමෙන්ට් එකක් දාලම යන්න.වැරදි තියෙනවනම් ඒවත් කියන්න.අලුත් අදහස් තියෙනවනම් ඒවත් ඉදිරිපත් කරන්න.ඔයාල කැමතිනම් පුලුවන්තරම් Facebook එකේ Share කරන්න.(මම මෙම Blog අඩවිය පටන් ගත්තේ ලඟදි මට ඔයාලගෙ සහයොගය අවශ්යයි)

Friday, March 20, 2015

මෙන්න සින්දු අහන්න සුපිරිම Amp

මේක බාවිතා කරන ගොඩක් අයත් ඇති නමුත් නොදන්න අයට වැදගත් වෙයි කියල හිතුන නිසයි මම මේක 

දාන්න හිතුවෙ.මම කලින් සින්දු අහන අයට සුපිරි Power Full Audio Enhancer ගෙනාව ඒක 

බැලුවෙනැත්නම් මෙතනින් යන්න.


මේකත් ඔයා සින්දු අහන්න වෙනද වාගෙ බාවිතා කරන Palyer එකක් තමා.


මට මේක තරම් සුපිරි එකක් තාම හම්බ උනේ නෑ මේක ඔයාලත් අරන් බලල මේකට වඩා සුපිරි එකක්
තියෙනවනම් මටත් කියන්නකෝ.

මම පහලින් පින්තූරයක් දාල තියෙනව එකෙතියෙන විදියට කරල බලන්නකො පොඩි මීටර් දෙකක් එනව පට්ට.

මේකෙ සුපිරියට Sound හදන්නත් පුලුවන් පහත පින්තූරයෙ තියෙන විදියට කරල බලන්නකො එල නියමයි.





Try එකක් දීලා බලන්නකෝ

යාලුවනටත් කියල දෙන්න.පුලුවන්නම් Facebook එකෙත් Share කරන්න.

Help:/යාලුවනේ මට ඔයාලගෙ සහයෝගය ගොඩක් වටිනවා ඒනිසා කමෙන්ට් එකක් දාලම යන්න.වැරදි තියෙනවනම් ඒවත් කියන්න.අලුත් අදහස් තියෙනවනම් ඒවත් ඉදිරිපත් කරන්න.බැන්නත් කමක් නෑ එහෙම හරි හැදෙන්න එපෑ.මාගේ Blog එකෙහි ඉහලින්ම ඇති CONTACT පිටුවට පිවිස දැනුම් දෙන්න.

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...