My Blogger Logo


SOCIAL MEDIA
යාලුවනේ මට ඔයාලගෙ සහයෝගය ගොඩක් වටිනවා ඒනිසා කමෙන්ට් එකක් දාලම යන්න.වැරදි තියෙනවනම් ඒවත් කියන්න.අලුත් අදහස් තියෙනවනම් ඒවත් ඉදිරිපත් කරන්න.ඔයාල කැමතිනම් පුලුවන්තරම් Facebook එකේ Share කරන්න.(මම මෙම Blog අඩවිය පටන් ගත්තේ ලඟදි මට ඔයාලගෙ සහයොගය අවශ්යයි)

Friday, March 20, 2015

මෙන්න Power Full Audio Enhancer එකක්


ඔන්න යාලුනෙ‍් තවත් පට්ට බාන්ඩයක් අරගෙනයි ආවෙ PC එකේ සින්දු අහන අයට මේක ගොඩක්

වැදගත්වෙයි.ඔන්න එහෙනම් වැඩෙිට බැස්ස.මේකේන මැෂින් එකේ Sound එක පට්ට වදියට කෙලිටි කරල

ගන්න පුලුවන් මේක කරන්න වැඩි අමාරුවක් නෑ බාගෙනම බලන්නකෝ.මම පහලින් Crack එකත් එක්කම 

දාලම තියෙනව.

ඉස්සරල සෙෆ්ට් එක Install කරල Crack කියන ෆයිල් එකේ තියෙන එක Copy කරගෙන ඉස්සරල සෙෆ්ට් එක

Install කරපු තැන ‍Paste කරන්න.එතකොට ඔයාට පොඩි Dialog Box එකක් එයි Replace or Skip Files කයල


එකේ පල වෙනියටම තියෙනReplace the file in the destination කියන එක Click කරන්න.දැන් වැඩේ ගොඩ


Try එකක් දීලා බලන්නකෝ

යාලුවනටත් කියල දෙන්න.පුලුවන්නම් Facebook එකෙත් Share කරන්න.

Help:/යාලුවනේ මට ඔයාලගෙ සහයෝගය ගොඩක් වටිනවා ඒනිසා කමෙන්ට් එකක් දාලම යන්න.වැරදි තියෙනවනම් ඒවත් කියන්න.අලුත් අදහස් තියෙනවනම් ඒවත් ඉදිරිපත් කරන්න.බැන්නත් කමක් නෑ එහෙම හරි හැදෙන්න එපෑ.මාගේ Blog එකෙහි ඉහලින්ම ඇති CONTACT පිටුවට පිවිස දැනුම් දෙන්න.

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...